Mailinglist Archive: opensuse-testing (26 mails)

< Previous Next >
Re: [opensuse-testing] Weekly News for July 30
Hello,

on Samstag, 30. Juli 2011, Larry Finger wrote:
discussed our plans for publicizing the event, and updated the web
page for the event, which is at

Looks like the link to the web page is missing ;-)
Larry, can you please send the link?

Regards,

Christian Boltz
--
Nööö ... das will ich nicht. Ich bin mitlerweile viel zu bequem
geworden und will mir mein KDE nicht mehr wegdenken. (Ausserdem