Mailinglist Archive: opensuse-nl (3 mails)

< Previous Next >
Re: [KDE-i18n-nl] [opensuse-nl] openSUSE 11.3 Launch Party in Nederland
  • From: Thoar Varenkamp <thoar.varenkamp@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Jun 2010 01:29:41 +0200
On Sunday 06 June 2010 22:48:05 Jos Poortvliet wrote:
On Sunday 06 June 2010 22:46:43 Jos Poortvliet wrote:
On Sunday 06 June 2010 20:29:04 Thoar Varenkamp wrote:
On Sunday 06 June 2010 17:06:46 Jos Poortvliet wrote:
On Saturday 05 June 2010 16:01:43 Thoar Varenkamp wrote:
Oproep van Cecil Westerhof, op BASH (Nederlands) LinkedIn Group

===

openSUSE 11.3 Launch Party

Als het goed is komt op 15 juli de nieuwe release van OpenSUSE uit:
http://en.opensuse.org/OpenSUSE_11.3_Launch_Party_Locations

Ik heb het idee opgevat om een Launch Party te gaan organiseren.
Dit is compleet nieuw voor mij, maar dat hoeft me natuurlijk niet
te weerhouden. Echter er komt wel wat op me af, dus iedere hulp is
welkom. Ik kan hulp gebruiken bij de volgende zaken:

- Handjes op de dag zelf. (Datum is nog niet vastgesteld.)

- Vraagbaak.
- Algemene organisatie.
- Lezingen/presentaties.
- En vast nog vele andere zaken.

- Hulp bij de organisatie.
- Locatie. (Er zijn reeds twee potentiële locaties, maar beter mee

verlegen, dan om verlegen.)

- Ideeën wat te doen.
- Promotie.
- Systemen om te gebruiken.
- Misschien sponsoring.
- En vast nog andere zaken.

Dus als er mensen zijn die hierbij zouden willen helpen, dan houd
ik me ten zeerste aanbevolen. Ook goede tips zijn welkom.

===

Ondergetekende is eventueel beschikbaar voor het geven van een
praatje over

de favoriete desktop ontwikkel community van openSUSE ;-)

Jos Poortvliet

KDE neem ik aan ;-)

Yup ;-)

Op LinkedIn heeft Cecil een topic gemaakt over de launch party, waar ik
het overigens vandaan heb gekopiëerd. Volgens hem zou Brenno de Winter
bied zich ook om een lezing te houden. Zelf weet ik niet over het
onderwerp, waar Brenno zou over houden.

Brenno de Winter is ICT journalist met een speciale interesse in vrijheid
en Vrije Software. Hij is daarbij een uitstekend spreker, en ik zou hem
zeker binnen halen.

De topic staat hier:
http://www.linkedin.com/groupAnswers?viewQuestionAndAnswers=&gid=212736
4& di
scussionID=20225925&sik=1275848263890&trk=ug_qa_q&goback=.mwg_*2_1.ana_
2 127 364_1275848263890_3_1

Ik ga kijken...

Ok dat lukt niet, ik krijg de melding dat ik geen lid ben van de groep...
wat is de groepsnaam?

"BASH (Nederlands)" heet de groep. Mag ik je in m'n netwerk toevoegen? Dan kan
ik het ook naar je forwarden.

--
Thoar Varenkamp
Profile: http://en.opensuse.org/User:Thoar