Mailinglist Archive: opensuse-nl (3 mails)

< Previous Next >
Re: [KDE-i18n-nl] [opensuse-nl] openSUSE 11.3 Launch Party in Nederland
  • From: Thoar Varenkamp <thoar.varenkamp@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Jun 2010 20:29:04 +0200
On Sunday 06 June 2010 17:06:46 Jos Poortvliet wrote:
On Saturday 05 June 2010 16:01:43 Thoar Varenkamp wrote:
Oproep van Cecil Westerhof, op BASH (Nederlands) LinkedIn Group

===

openSUSE 11.3 Launch Party

Als het goed is komt op 15 juli de nieuwe release van OpenSUSE uit:
http://en.opensuse.org/OpenSUSE_11.3_Launch_Party_Locations

Ik heb het idee opgevat om een Launch Party te gaan organiseren. Dit is
compleet nieuw voor mij, maar dat hoeft me natuurlijk niet te
weerhouden. Echter er komt wel wat op me af, dus iedere hulp is welkom.
Ik kan hulp gebruiken bij de volgende zaken:

- Handjes op de dag zelf. (Datum is nog niet vastgesteld.)
- Vraagbaak.
- Algemene organisatie.
- Lezingen/presentaties.
- En vast nog vele andere zaken.
- Hulp bij de organisatie.
- Locatie. (Er zijn reeds twee potentiële locaties, maar beter mee
verlegen, dan om verlegen.)
- Ideeën wat te doen.
- Promotie.
- Systemen om te gebruiken.
- Misschien sponsoring.
- En vast nog andere zaken.

Dus als er mensen zijn die hierbij zouden willen helpen, dan houd ik me
ten zeerste aanbevolen. Ook goede tips zijn welkom.

===

Ondergetekende is eventueel beschikbaar voor het geven van een praatje over
de favoriete desktop ontwikkel community van openSUSE ;-)

Jos Poortvliet

KDE neem ik aan ;-)

Op LinkedIn heeft Cecil een topic gemaakt over de launch party, waar ik het
overigens vandaan heb gekopiëerd. Volgens hem zou Brenno de Winter bied zich
ook om een lezing te houden. Zelf weet ik niet over het onderwerp, waar Brenno
zou over houden.

De topic staat hier:
http://www.linkedin.com/groupAnswers?viewQuestionAndAnswers=&gid=2127364&discussionID=20225925&sik=1275848263890&trk=ug_qa_q&goback=.mwg_*2_1.ana_2127364_1275848263890_3_1

--