Re: [opensuse-hu] ez, meg mi?
Zeebrugge-ben felakasztottam egy félpótot (nyerges), elkocogtam vele
németbe és rátoltam egy rámpára.
25 raklapon vittem DVD-t nekik, made in china.
Amin megdöbbentem, az volt, hogy TDK, Sony és egyéb matrica került rájuk,
pedig az alapanyag egyöntetűen egy és ugyanaz volt a CMR (Áru és
fuvarlevél) szerint!

Amúgy a TDK együttes Cd-jét ne vedd meg, mert nekem semmi nem volt rajta:)