Re: [opensuse-hu] 12.1 és Asus laptop [Caution: Message contains Suspicious URL content]
2011. december 25. 20.58.28 Oszkó Albert dátummal ezt írta:
Hali!

Épp most próbáltam ki a felfüggesztést és a hibernálást az asztali gépen
(oS 12.1 KDE 4.7.4). Tökéletesen működik mindkettő.

Üdv: OszkóA

Helló!

A hibernálás nálam is működik, csak az utána való működéssel vannak gondok:
szétkockásodik a kép, egyenesen lefagy a rendszer, és ez a 11.3 óta van.
Gondolom, ez konfiguráció-függő dolog: az én gépem elég régi darab - 2005. 05.
van pecsételve a burkolatába belülről. A fejlesztéseknél meg gondolom az újabb
hardverekre összpontosítanak.

Helló!
< Previous Next >