Re: [opensuse-hu] 12.1 és Asus laptop
2011. december 25. 20.14.25 Oszkó Albert dátummal ezt írta:
Helló!

Az előző válaszomban elfelejtettem, hogy a hibernálás utáni indításkor a
képernyő lezárása van beállítva alapértelmezetten. Tehát ezt mindenképpen
oldani kell ilyenkor. De ezt ki is lehet kapcsolni.

Helló!

Hali!

Kikapcsoltam a képernyő lezárást, a helyzeten nem javított.

Üdv: OszkóA

Helló!

Írod, hogy csak kísérletezgetsz. Lehet, hogy érdemes lenne megpróbálnod
korábbi verzióval, hogy azzal hátha jó. Mint már írtam, nekem a 11.2
utániakkal voltak ilyen gondjaim, de az újra feltett 11.2-vel simán megy
minden.

Helló!