Re: [opensuse-hu] 12.1 és Asus laptop
On 2011-12-24 20:23, Oláh György wrote:
2011. december 24. 11.46.52 Oszkó Albert dátummal ezt írta:
Kedves Mindenki!

Elöljáróban annyit, hogy teljesen kuka vagyok a drótmentes
technológiákhoz, se laptopom, se mobiltelefonom nem volt soha. Ám a téli
szünetre hazahoztam egy kincstári ASUS X51RL laptopot, rajta Win XP,
mert meg akartam bizonyosodni arról, hogy az IPTV-hez adott Cisco router
tényleg szór-e wifit, mint ahogy kolléganőm állította. Szór.
Mivel a laptop vincsesztere gyakorlatilag üres, nem bírtam ki, hogy ne
tegyek rá egy oS 12.1-et, gyakorlásképpen. Kis félelem volt bennem, de a
telepítés csont nélkül ment (sokkal simábban, mint az asztali gépen,
igaz, azon upgrade volt), és a touchpad bizonyos funkcióin kívül minden
egyből működött, a wifi is. A tapipadot be tudtam állítani, hogy ne csak
mozgassa az egeret, de klikkelni is lehessen vele.
Viszont egy bibi mégiscsak akad, ahogy elkezdtem ismerkedni vele: a
laptop tetejének lehajtása majd később felhajtása után nem áll vissza a
rendszer. A tető felhajtása után a vincseszter elkezd pörögni, de semmi
más nem történik. Ezt valahol lehet szabályozni?

Szép ünnepet mindenkinek!

Üdv: OszkóA

Helló!

Mi van beállítva a Rendszerbeállítások>Energiakezelő>Profilszerkesztő menüben
arra, hogy "Ha a gép fedele becsukódik"? Nálam (HP DC 7600 asztali gép) a
11.3-tól problémák vannak a hibernálás utáni indítással. Konkrétan szinte
használhatatlan utána a gép. A 11.2-nél még jó minden. Lehet, hogy nálad is
valami hasonló probléma van.

Helló!

Ezt most találtam: http://sugo.ubuntu.hu/9.10/html/hardware/hu/pm-suspending.html. Még nem próbáltam.