Re: [opensuse-hu] felirat
2011. december 13. 06.53.21 Oldtimer dátummal ezt írta:
Sziasztok!

Egy fényképről szeretnék egy piros feliratot eltávolítani, ha van rá mód.
Ne tudom, hogy GIMP-el lehet-e ilyet csinálni?
Csak 5 karakter, de eléggé zavaró helyen van ezért leszedném ha lehet.
Valahogy le kellene cserélni a szint (a pirosat), de nem tudom van-e mód
erre, mivel alattaképrészletek vannak. Igaz maga a kép fekete-fehérben is
jó lenne.

Köszi a tippeket (ha van) ;)

Helló!

A GIMP-ben a Maszatolóval (egy kéz egy kinyújtott újjal az ikonja) vagy a
Másolóeszközzel (egy pecsét az ikonja) lehet ilyesmit csinálni. Próbálgasd.
Meglátod, melyik lesz a megfelelő. Ha nem jó, legfeljebb visszavonod.

Helló!