Re: [opensuse-hu] Micro ATX: tapasztalatok
Sziasztok!

A jó hír az, hogy Linux alatt jól funkcionál az új Lap! A hangkártyát is jól
és hamar beállította a Yast2, USB portok, nyomtató működik. Igaz az alaplapi
VGA-t még nem próbáltam, de a lényeg, hogy:

Az nForce 630a chipsett jól "muzsikál" Linux alatt!
Ez abból a szempontból is fontos, mert akár egy ASUS, vagy Gigabyte alaplap
is "visszaköszön" ezzel a chippel és a default, meg a Desktop kernel is
egyaránt megy vele.