Re: [opensuse-hu] Micro ATX tipp +oldva
Sziasztok!

Végül is meglett az alaplap: ASRock N68C-S UCC
Nemsokára kiderül, hogy Linuxal hogy 'fuzionál' ;)
Ám egy biztos: Miután kiválasztottam hosszas keresgéléssel ezt, utána ezt az
egy tippet kaptam egy felhasználótól, ami 2félét bizonyít: Vagy csak nagyon
kevesen használnak Micro ATX alaplapot (lehet), vagy ami nagyon gyanús B.G.
oprend$zere ennyire listavezető, hogy a Linux az esetek 99%-ában csupán
másodhegedűs. (netán XP-n és VMWare alatt fut?)