Re: [opensuse-hu] Fujifilm S3200
On 2011-12-08 20:32, Oláh György wrote:
2011. december 8. 00.03.17 Oldtimer dátummal ezt írta:
Sziasztok!

Egy barátom, akinek nemrég Linuxot tettem a gépére és csak ez van rajta,
vagyis openSuSE 11.3 /nincs is hely másra :-) /
vett egy Fujifilm FINEPIX S3200 fényképezőgépet.
Gyönyőrűen csatlakozik a PC -hez és a gép ezt jelzi is, majd legjobb
esetben felugrik egy ablak és ott akár a digikam-ot választom, akár a
"Megnyitás új ablakban" nem sokminden történik, max annyi, hogy megnyija a
böngésző ablakot üresen, majd feldob egy hibaüzenetet:

"Nem sikerült elindítani ezt a folyamatot: Nem sikerült egy io-alfolyamatot
létrehozni: a klauncher válasza: Ismeretlen protokoll - 'camera' "

Egyetlen talátat van az üzenetere, az pedig első örömömre susefórumos,
ámde megoldást ez sem ír.

Mi lehet?
A Yastban rákerestem a 'camera' és a 'Kamera' kulcsszavakra, egy csomó
programot fel is tett, de nem változott semmi.

Az lsusb is kilistázza, de ez a 'camera' protokoll titokzatos. Most itt van
nálam és próbálgatom, de sikertelenül :(

No itt elakadtam.

Helló!

És a Rendszerbeállítások>Fényképezőgép?

Helló!

Sziasztok!

Valahol valamikor valami olyasmit olvastam, hogy a fényképezőgép menüjében át lehet állítani, hogy kamerának vagy tárolókártyának mutassa magát. Az utóbbival látni kellen a dolgokat. Egy egyszerű HP M514 géppel ez volt a megoldás.

Üdv: OszkóA