Re: [opensuse-hu] Micro ATX tipp
2011.12.05. 23:58 keltezéssel, Oldtimer írta:
Szia!

Köszi, igen, ahoz még túlzottan új az AM2 X2... (ez tapasztalat, nem
vitaindító)

"2011. 12. 05." - dátummal, Oláh György írta:
Helló!

Használt cikkeket forgalmazó boltban nézted már? Az én gépem is onnan van,
és ez is fekvőházas, tehát kell, hogy legyen hozzá cucc.

Helló!

Szóval AMD X2?
Lehet, hogy velem van a baj, de én ezt kétmagos AMD CPU-nak fordítom.
Addig nem tudok alaplapot ajánlani hozzá, amíg a tokozásról semmit sem tudok.
AM2, AM3, vagy a korábbi Socket 939-es?
Ennek ismeretében, illetve ismeretlenségében tehát a flex eddig a legjobb
válasz!

--
Üdvözlettel, Dezső József / dejo
4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 19. F/5.