Re: [opensuse-hu] a te csöved
csutak írta:
Nem tudom kit szidalmazzak a youtube miatt?
A beágyazott videót a facebookon és máshol lejátssza a Firefox, a youtube-
n meg halott!
11.4 & fox 8.0
Megelőzendő pár tanácsot, 3.6 -ig próbáltam vissza léptetni.

Lenne még morgolódni valóm, de nem akarom senki hétvégéjét tönkre tenni.

Szerintem gyilkold le a böngésződben az előzményeket, a sütiket, és a
gyorsítótár teljes tartalmát...
(végső esetben a teljes $HOME/.mozilla mappát)
...vagy nézz körül a bővítményeknél, van-e Flashblock, Scriptblock, stb.
feltéve?

(én is ránéztem a TeCső-re, éppen egy openSUSE 11.0 alól, egy szénné
tuningolt 1.5.0.10-es Firefox-szal, megy minden...kicsit sírdogált, hogy
elavult a browser, de azért megy)