Re: [opensuse-hu] OpenSUSE 11.3 Windosos tartományban
Szia!

Ezek nagyon nehez kerdesek.

Az elso kerdesnel lehet az a gondja, hogy a linux es a windows is ugyanazt az ip-t hasznalja. Bar ennek nem kellene gondnak lennie, mert minden gepnek kulon azonositot hoz letre a domain (talan sid-nek hivjak). A kiszolgalon latszik a ket munkaallomas objektum a tartomanyban, es mas az azonositojuk?

A masodik kerdes. Nincs valami virusirto a kiszolgalon? Az tud ilyen jellegu problemakat okozni, bar kozel sem biztos, hogy ez a baj.

Harmas. Talakoztam hasonloval. Probalj root-kent belepni a kiszolgalora, es ugy futtatni wine-ban a programot. Vannak olyan "rendszerhivasok", amit a wine csak ugy er el, ha rootkent fut. Ha a program windows alatt csak rendszergazdakent tud futni, akkor elofordulhat, hogy linux alatt csak root-kent tud futni wine-ban.

--
Udv,
Zsolt