Re: [opensuse-hu] konverter
Szia Imi !

FreeBSD-hez találtam KDE alá a tárgybeli "Konverter" nevű programot, és mivel
ez
is open source ezért gondoltam, hogy az openSuSE-hoz is megvan, de nem
találtam
honnét lehetne letölteni. A packmans oldalon csak audio-konverter-x.y.z.rpm
van. Ez meg egy GUI-s előtét a mencoder-hez. Hasznos lenne.

Tud róla valaki valamit?

Hát ez már nagyon régi és ezért csak a suse9.2-ig van meg csomagban,
ha jól gondolom már nem is fejlesztik tovább.

Forrásból lehet már csak telepíteni innen :
http://kde-apps.org/?xcontentmode=221

Üdv : <txtch>

< Previous Next >