Re: [opensuse-hu] linux + netbook
Haliho!
Ne ez legyen a döntő szempont, mert linuxal se lesz olcsóbb. Mivel Starter
edition kerül rá, vissza se tudja igényelni.
Üdv: Tamás

Az iPhone készülékemről küldve

2011.01.06. dátummal, 9:11 időpontban "Oszkó Albert" <oszko@xxxxxxxxxxxxxxxx>
írta:

Hh
szia

Rövid leszek: használ-a valaki közületek netbookot bármilyen linuxszal,
egyáltalán kapható-e ilyen előtelepítve.

igen, kollegamnak ubuntuval elotelepitett netbookja van (noname: j&w
minix neven fut), persze nem ert hozza, szoval hozzam rohangal
mindenert, ebbol kifolyolag azt kell mondjam, eleg szepen volt
elotelepitve. egeszen az elso rendszerfrissitesig alig kellett valamit
piszkalnom. mondjuk azota 3szor atgondoltam, miert is mondtam el
hogyan kell frissiteni, de ez mas kerdes :)

gi_joe

Sziasztok!

Köszönöm a tippeket! A minixes gépre rákerestem, sajnos már nem
forgalmazzák. Meglepően satnya errefelé a netbookos kínálat. Az egyik
ok, amiért az illető nem akar vindowst, a licencdíj megspórolása. Van
olyan gép, amire freedos van telepítve, illetve azt írják, hogy vagy más
oprendszerrel. Nem tudom, ez mit jelent.

Üdv: Albert
<oszko.vcf>
< Previous Next >