[opensuse-hu] LVM titkositas telepites
  • From: Tamás Szekeres <szekitom@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Apr 2010 11:53:54 +0200
Haliho!

11.2 DVD-t használtam forrásként telepítésre. Amikor a telepítő elér a
lemezkezelőhöz ér, kíváncsiságból az LVM-et választottam
(titkosítással). Többször is nekifutottam különbözőképpen
végigszaladva ezen a részen,, de vmiért, csak egy 14.98GB-os LVM-et
hoz létre. Ami azért furi, mert a teljes lemez felhasználását kértem,
mégis marad 59GB üres terület.
Gondoltam nem nagy ügy, majd átméretezem. Igenám, de lemezkezelő
nemtudja átméretezni, mivel használatban van. Ez ugye azért is
érdekes, mert még nem nyomtam le az okét, hogy készítse el, vagyis
csak virtuálisan létezik még.

Nemtom dokumentált bug-e (valószínű), viszont hogyan tudom
bírtokbavenni az üres helyet, mivel az LVM-en van a /root is.

Ötlet?