From: Szágyi Károly [mailto:szagyi@xxxxxxxxxxx]
Sent: Wednesday, July 29, 2009 11:15 PM
To: opensuse-hu@xxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [opensuse-hu] Kísérlet

federbear írta:
Hi!
Szia !

Most jön ami nálam még nem volt. Az asszony gépét átrántottam álnok
módon Winfosról linuxra ( OpenSuse 11.0 mivel a többi gép is az nálam).

Ezt csak így lehet, keményen és határozottan :)

A kísérlet tárgya, hogy miként bírja elviselni egy nem
számítástechnikában jártas egyén ezt a traumát.

Nálunk p.l. nem volt választása, de nagyon nincs vele gondja évek óta ;)

A rendszergazda szerepet betöltöm,

...na azzal viszont van gondja, mert néha átrendezem a dolgokat :D

remélem túlélek minél több napot.

Kívánok egy kalap sikert ,de úgy gondolom és tapasztalom a logikust és a
jót könnyű megszokni, ennek a veszélynek Ő is kivan téve ;)

--
Üdv: Karesz

< Previous Next >