[opensuse-hu] valasz a listanak [kicsit off]
  • From: Jozsef GIBA <gijoe@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jul 2009 19:28:34 +0200
sziasztok

eloszor is elnezest, hogy felhozom ezt a regi threadet, semmikeppen nem
szeretnek ujabb vitat felkavarni.

nezegettem az opensuse netikettet [1], pont ahol ezt a temat irjak
korul, es azt magyarazza, hogy hasznaljuk a "valasz a listanak" gombot,
ha nem szemelyes tartalmu uzenetet akarunk kuldeni.

persze a Thunderbird gombsoraban nincs ilyen gomb. irjak is, hogy nem
minden levelezo tamogatja, de azert gondoltam, korulnezek hatha van
ilyen kiterjesztes hozza.

egyelore experimental, csak sajat felelossegre [2]. remelem lesz aki
hasznosnak talalja majd.

[1]
http://en.opensuse.org/Opensuse_mailing_list_netiquette#Personal_and_mail_list_answers
[2] https://addons.mozilla.org/hu/thunderbird/addon/4455

gi_joe

Kálmán Kéménczy írta:
Sokadjára kérdezem ismételten, mi a jó abban, hogy a levelezőlistára
beküldött
kérdésre küldött válaszok alapból nem a listára mennek?

Ez éppen a közösség épülése _ellen_ van, az archívumban így ugyanis jó pár
válasz hiányozhat...

Tudom, csak más módon kell válaszolni, de mint tapasztalom ez nem mindenkinek
megy automatikusan.

Ez a lista a felhasználókért van, vagy a felhasználók az adminért?
:-(

Gábor,

Erről nem szeretnék többet mesélni, de újra megteszem, ha időm engedi
a wikibe is megírom:

ennek beállítása egy szavazáson dölt el az openSUSE projektnél, ahol
nem az adminok szavaztak, hanem a felhasználók.
én sem értettem, de elfogadom a többség szavazatát és megértem indokaikat.
Nekem nem esik nehezemre megnyomnom a reply to all gombot.
Erre kérlek téged is.

köszönöm