Re: [opensuse-hu] openSUSE 10.2 release notes
  • From: "Kalman Kemenczy" <kkemenczy@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 02 Dec 2006 17:29:09 +0000
Szia!

> Szerintem a továbbiakban is jelezd itt a listán, ha van valami ilyen
> megnéznivaló. Nem csak fordításra gondolok, hanem akármilyen tesztelésre
> vagy hasonlóra. Ártani nem árthat. Aztán vagy foglalkozik vele valaki
> vagy sem.

Mindenesetre nagyon jó lenne, ha még nyíltabb lenne az egész folyamat.
Megpróbálom a listán nyomnkövethetővé tenni a folyamatot.

> Reggel jött egy "openSUSE 10.2 is done" tárgyú levél az
> opensuse-announce listára. Andreas ezt írja benne:
> "We've mastered yesterday openSUSE 10.2 RC5 and declared it as
> goldmaster." ill. "Our build folks have created the first set of ISO
> images and will continue to create all of them - and the complete ftp
> distribution - early next week."
>
> Anno azt írtad, hogy jövő hét keddig van idő az átnézésre.
> Remélem nem csúsztunk ki az időből.

Ha megnézed a toplistát http://i18n.opensuse.org/stats/toplist.php , akkor látni, hogy
a hivatalos 1. szintű nyelvekhez még nem készült el a Kiadási megjegyzések.

Amennyire én tudom a CD1 készül el mindig utoljára. Az FTP verzió pedig még később.
Másrészt pedig a telepítő ha jól emlékszem megpróbálja megkeresni a legfrissebbet
a netről a telepítés során. De majd meglátjuk.

> Örülök, hogy segíthetek/segíthettem, mert legalább így én is
> hozzáadhatok ill. visszaadhatok valamit.

mégegyszer köszönöm... és nemcsak neked, hanem mindazoknak, akik bugreporttal láttak el
az alpha és a beta fázis során.

Kiemelkedően sokat segített Melikant Balázs, Sári Gábor és Bíró Árpád.

köszönöm

Kalman Kemenczy
senior consultant
SUSE Linux Enterprise 10