[opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Ez is egy vélem ény
  • From: Szágyi Károly <szagyi@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Jul 2009 19:21:14 +0200
txtch<txtch@xxxxxxx> írta (2009. július 20. 15:52):
Hali !

Ilyen jellegű sirálmakat bárki képes írni minden alapot
nélkülözve.
2009/7/20 Zsiráf <zsiraf@xxxxxxxxxx>:
Sziasztok!
SUSEmagyar listára küldték be:
"Egyébiránt csak halkan jegyzem meg, az ilyen anomáliák csak azóta
vannak, amióta a Novell adja ki a rendszert...
Ez egyszerűen egy nagy-nagy buta frázis.
_______________________________________
Helló !

Szóval teleszaladt a bugyrosa az embernek, van ilyen. A felsoroltak
előfordulhatnak... talán még egyszerre is.
Nekem is volt olyan verzió ami nagyon szívatott, pontosabban azok a
részek voltak hibásak amiket pont használtam.
Nálam pl a 9.1 és a 10.0 verzió okozott sok bosszúságot. De volt egy
atom 9.3 és tapasztalva az előbbi hibákat maradtam sokáig a 9.3-nál.

Egy tény, a verziókon át frankón működő programok P.L. a gwenview meg
a digikam a 11.1-ben miért száll el kérlelhetetlenül és az eddig
stabil bt kde3 alatt miért nem funkcionál....
hát igen. Talán mert KDE3 és azt már nem annyira túrják a mesterek.
Tudom lesz KDE4 amiben ezek már jobbak lehetnek ....egyszer ;)
Ezért is van ismét egy JÓ verzió --nekem-- 11.0 mert műxik és jól.

--
Üdvözlettel: Karesz
www.kareszka.hu