From: Klara Cihlarova [mailto:cihlarov@xxxxxxx]
Sent: Friday, October 31, 2008 1:02 PM
To: Ladislav Michnovič
Cc: Rastislav Krupanský; opensuse-translation-sk@xxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [opensuse-translation-sk] preklad havnej stranky opensuse + wiki

Ahoj, pokud chcete přeložit wiki, musí se odpřekládat povinné stránky uvedené
na stránce http://en.opensuse.org/Translation_Team. Ty překlady se děají tak,
že vytvoříte SK-Název_ori_stránky a až budete mít všechny, požádáte na
opensuse-trans o wiki sk.opensuse.org.

Pokud jde o zdrojový kód stránky, u zamčených stránek stačí kliknout na View
source a okopírovat zdrojový kód do nové stránky, kde si můžete v klidu
překládat.