Mailinglist Archive: opensuse-nl (3 mails)

< Previous Next >
Re: [opensuse-nl] openSUSE @ HCC Linux dag
On 2011-05-10 Freek wrote:
Op dinsdag 10 mei 2011 18:50:33 schreef Jos Poortvliet:
Dag allemaal!

21 Mei aanstaande organiseert de HCC een Linux Themadag. We hebben
daar een booth en zoeken vrijwilligers voor de booth en de
installatie ruimte om mensen te helpen openSUSE te installeren!

Iedereen die langs wil komen voor een praatje of om te helpen is
van harte welkom :D

Hi Jos,

ik kan die dag aanwezig zijn tot omstreeks 15:30. Moet ik nog iets
anders meenemen dan mijn ervaring? Moet ik me nog opgeven?

Je krijgt van mij een t-shirt omdat je er wilt zijn, en het is leuk als
je je opgeeft op de wiki pagina en natuurlijk in connect :D

Geweldig dat je wilt komen, een team van 3 of 4 mensen maakt een groot
verschil!

gr
Jos
< Previous Next >