Mailinglist Archive: opensuse-nl (3 mails)

< Previous Next >
[opensuse-nl] openSUSE 11.3 Launch Party in Nederland
  • From: Thoar Varenkamp <thoar.varenkamp@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Jun 2010 16:01:43 +0200
Oproep van Cecil Westerhof, op BASH (Nederlands) LinkedIn Group

===

openSUSE 11.3 Launch Party

Als het goed is komt op 15 juli de nieuwe release van OpenSUSE uit:
http://en.opensuse.org/OpenSUSE_11.3_Launch_Party_Locations

Ik heb het idee opgevat om een Launch Party te gaan organiseren. Dit is
compleet nieuw voor mij, maar dat hoeft me natuurlijk niet te
weerhouden. Echter er komt wel wat op me af, dus iedere hulp is welkom.
Ik kan hulp gebruiken bij de volgende zaken:

- Handjes op de dag zelf. (Datum is nog niet vastgesteld.)
- Vraagbaak.
- Algemene organisatie.
- Lezingen/presentaties.
- En vast nog vele andere zaken.
- Hulp bij de organisatie.
- Locatie. (Er zijn reeds twee potentiële locaties, maar beter mee
verlegen, dan om verlegen.)
- Ideeën wat te doen.
- Promotie.
- Systemen om te gebruiken.
- Misschien sponsoring.
- En vast nog andere zaken.

Dus als er mensen zijn die hierbij zouden willen helpen, dan houd ik me ten
zeerste aanbevolen. Ook goede tips zijn welkom.

===

--
Thoar Varenkamp
Profile: http://en.opensuse.org/User:Thoar