Mailinglist Archive: opensuse-nl (2 mails)

< Previous Next >
Re: [opensuse-nl] Mijzelf introduceren
  • From: Freek de Kruijf <f.de.kruijf@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Oct 2009 22:38:32 +0200
Op maandag 12 oktober 2009 20:42:33 schreef Thoar Varenkamp:
Beste allemaal,

Al een tijd heb ik mij aangemeld voor deze maillist, maar tot op heden
zijn er geen e-mails binnengekregen van deze maillist.

Deze lijst is vrijwel slapende. Op de forums worden technische zaken (in het
Engels) behandeld. De algemene zaken mbt openSUSE worden ook op de algemene
discussielijsten behandeld en dan blijft er weinig of niets over voor deze
lijst.

Vandaar, zal ik mij eerst maar voorstellen. Mijn naam is Thoar
Varenkamp, een 22 jarige student op de HES/HvA. Na enige ervaring met
andere distro's, ben ik sinds vorig jaar openSUSE gaan gebruiken.
Voorheen gebruikte ik voornamelijk Ubuntu, Fedora en Slackware.

Welkom als openSUSE gebruiker. Ik ben dat sinds oktober 2003.

Nu met de release van openSUSE 11.2 voor de deur, wilde ik graag weten
hoe het in Nederlands geregeld is. Zijn er mensen die een Launch Party
of i.d. gaan houden of willen gaan houden? Hoeveel Nederlandse openSUSE
gebruikers zijn er ├╝berhaupt actief (in de zin van actief op
gebruikersgroepen, fora, blogs, andere websites, etc.)?
En in hoeverre kan ik hierbij aan bijdragen?

In al die jaren is er geen launch party georganiseerd, maar als jij zoiets
wilt doen, ga je gang. Hoeveel Nederlandse gebruikers er zijn is mij onbekend.
Afgaande op het gebruik van de Nederlandse wiki zijn dat er toch een
respectabel aantal.

Ik zag dat je ook al actief bent geweest met het bewerken van de wiki. Welkom.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf