Re: [opensuse-ja] Re: 仮想パッケージ (Re: [opensuse-ja] The installation problem: Codecs and WinFF, the ffmpeg GUI front)
  • From: Takashi Iwai <tiwai@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Sep 2010 17:34:30 +0200
At Wed, 22 Sep 2010 00:23:51 +0900,
Satoru Matsumoto wrote:

松本です。

# なんか、山本さんを置き去りにしてしまってちょっと申し訳ない…

ま、一応サブジェクトも変えてあることですし :-)

Takashi Iwai wrote:
At Tue, 21 Sep 2010 22:19:07 +0900,