[opensuse-hu] Remider nem működik
  • From: FRED DIRTY <freddirty@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 21 Sep 2012 14:33:38 +0200
Átköltöztettem a rendszeremet Suse 12.1-re, de sajnos a korganizerben az
emlékeztetők nem jelennek meg. Össze-vissza állítgattam már eredménytelenül.
Egy esetben amikor a tálcán lévő korganizer beállító ablakábam kivettem a
pipát az emlékeztető szolgáltatások engedélyezése négyzetből és utánna
ujraindítottam a gépet, majd a pipát visszatettem, ekkor, de csak egy esetben
megjelent egy emlékeztető, ekkor megnyomtam a dismiss gombot az emlékeztető
ablakában azóta bármit csinálok az emlékeztetők nem jelennek meg. Bármilyen
ötletet szívesen vennék.

Köszönettel: Feri Bácsi.
< Previous Next >
List Navigation