Re: [opensuse-hu] X lassulás
Szia(sztok)!

§:#: "2012. szeptember 10. 23.20" -kor, 'Ferenc Tóth' írta:

Mintha ez a problemát már kérdezted volna a susemagyaron hónapokkal
ezelőtt. Ott kaptál segítséget, amire nem válaszoltál. Nekem már nem volt
kedvem újból lefutni a köröket feleslegesen...

Jó a memóriád - igen, még munkanélküli koromban kérdeztem, de már 6 hónapja
dolgozom, pontosabban 7. hónapja. Akkor a 'cron' miatt lassult be a rendszer,
de sikerült helyrehozni, miután _rájöttem_ a hibára. Most viszont _más_
probléma volt.

Igazad van! Nekem sem kellett volna újból lefutni a köröket feleslegesen...
Vagyis nem kellett volna terhelnem a lista forgalmát ilyen dolgokkal.
Különben is vannak külföldi fórumok és google fordító... Honnan veszem én a
bátorságot, hogy egy halott listát zaklassak????
--
Üdv.: Oldtimer

List Navigation
Follow Ups