Re: [opensuse-hu] kget?
Szia!

Hmmm... zavarba hozol. Mi is az a lista?

Anno Domini:: "2011. 12. 29." - dátummal, Oláh György írta:
2011. december 29. 15.06.48 Oldtimer dátummal ezt írta:
Sziasztok!

Időnként adódik olyan alkalom, hogy egymásután több fájlt is letöltenék,
így jó lenne valamilyen letöltéskezelő. A Kget jött be a képbe, de
igazából nem világos számomra a használta valahogy. Amikor elindítottam
megjelent a tálcán az ikonja, de semmi több. Nézegettem, de nem 100%
hogy hogyan kell pl. egy "listát" "megetetni" vele?
Használja valaki?
A KDE 3.5 höz van, tehát maradnék ennél a verzsönnél.

Helló!

Nem tudom, mi értesz az alatt, hogy "listát megetetni vele", de egy ideje a
letöltésekhez a KGetet használom letöltésekhez (a torrenzhez is). KDE4-ben
úgy működik, hogy a a tálcán lévő ikonra kattintva megjelenik az ablak.

Helló!

--
Üdv.: Oldtimer

 - Büszke vagyok a Windows matricára, ami a PC házamon van ;)
 - Miért?
 - ...
 - Mert amíg másoknak Windows van a gépén és matrica nincs!,
 - addig nekem MATRICA van a gépemen és Windows NINCS ;)

List Navigation