Re: [opensuse-hu] 12.1 és Asus laptop
2011. december 25. 17.39.46 Oszkó Albert dátummal ezt írta:
On 2011-12-24 20:23, Oláh György wrote:
2011. december 24. 11.46.52 Oszkó Albert dátummal ezt írta:
Kedves Mindenki!

Elöljáróban annyit, hogy teljesen kuka vagyok a drótmentes
technológiákhoz, se laptopom, se mobiltelefonom nem volt soha. Ám a téli
szünetre hazahoztam egy kincstári ASUS X51RL laptopot, rajta Win XP,
mert meg akartam bizonyosodni arról, hogy az IPTV-hez adott Cisco router
tényleg szór-e wifit, mint ahogy kolléganőm állította. Szór.
Mivel a laptop vincsesztere gyakorlatilag üres, nem bírtam ki, hogy ne
tegyek rá egy oS 12.1-et, gyakorlásképpen. Kis félelem volt bennem, de a
telepítés csont nélkül ment (sokkal simábban, mint az asztali gépen,
igaz, azon upgrade volt), és a touchpad bizonyos funkcióin kívül minden
egyből működött, a wifi is. A tapipadot be tudtam állítani, hogy ne csak
mozgassa az egeret, de klikkelni is lehessen vele.
Viszont egy bibi mégiscsak akad, ahogy elkezdtem ismerkedni vele: a
laptop tetejének lehajtása majd később felhajtása után nem áll vissza a
rendszer. A tető felhajtása után a vincseszter elkezd pörögni, de semmi
más nem történik. Ezt valahol lehet szabályozni?

Szép ünnepet mindenkinek!

Üdv: OszkóA

Helló!

Mi van beállítva a Rendszerbeállítások>Energiakezelő>Profilszerkesztő
menüben arra, hogy "Ha a gép fedele becsukódik"? Nálam (HP DC 7600
asztali gép) a 11.3-tól problémák vannak a hibernálás utáni indítással.
Konkrétan szinte használhatatlan utána a gép. A 11.2-nél még jó minden.
Lehet, hogy nálad is valami hasonló probléma van.

Helló!

Oldtimernek is válaszolok: érdekes módon, ha a TB-ben az ő üzenete a
választott, akkor elűnik a válasz a listára lehetőség. Megjegyzésedre a
válasz, igen se kép se hang.

Nálam a felfüggesztés volt/van beállítva a fedél becsukása utáni
akciónak. Próbálkoztam, de eddig ugyanaz: se kép. se hang, csak a
vincseszter forog egy kicsit, aztán megnyugszik. Végülis nem vészes a
dolog, tekintve, hogy csak nem az enyém a gép, csak próbálkozom.

Üdv: OszkóA

Helló!

Az előző válaszomban elfelejtettem, hogy a hibernálás utáni indításkor a
képernyő lezárása van beállítva alapértelmezetten. Tehát ezt mindenképpen
oldani kell ilyenkor. De ezt ki is lehet kapcsolni.

Helló!