Re: Fwd: [opensuse-hu] Little Susie PXE boot
Szia(sztok!

Nem tudod, valahogy "ellesni" az Ubunturól a beállításokat és/vagy, hogy
hogyan működik?
Végtére is az is egy Linux és hasonlóan kell működjenek a dolgok.
Mondjuk én ehhez a részéhez nem értek, de volt hogy a Debianból, vagy az
UHU-ból "vettem kölcsön" dolgokat a SuSE-hoz.