Re: [opensuse-hu] K3B hang CD
Szia(sztok)!

Erről van szó!
Szerintem sem kell túl nagy feneket keríteni a dolgoknak.
Ismerek valakit, aki az adat CD/DVD-ket is a leglassabban írja. (4x, 8x)
Én az audio CD-t 8x -el szoktam írni, mert manapság sem a nyersanyag, sem az
író nem teszi lehetővé a lassabb írást. (pl. TDK lemezek)
Juteszembe:
2-3 évvel ezelőtt egy 2002 körül kiadott CD íróval írkáltam 4x-el pár audio
CD-t, mivel az "ősőreg" PII (449MHz Deschutes CPU+Intel alaplap+384MB RAM)
PC-ben még ez volt. Az eredmény? Minden második-harmadik lemezt elrontotta,
mert elszállt írás közben! Pedig MAXELL CD-t írtam, nem selejtes lemezt...
Ugyanakkor a másik gépen 8x-el egyet sem rontottam el.

Az adat CD-t pl. 16x vagy 24x-el szoktam írni, de a DVD-nél "auto"
beállítással. Persze ez is érdekes, mert a régebbi iróm csak 4x-el írja pölö
a MAXELL DVD-R -t. Az 1x-es TDK RW-ről most nem beszélek ;)