Re: [opensuse-hu] suse 11.2 iso
Szia(sztok)!

Részvétem, ha tényelg venni kell, mert most duplaáron kapsz.
Egyszer régen nekem is volt egy badsectoros HDD-m, de akkoriban még DOS is
volt a PC-n és amikor egy véleltlen folytán leformáztam az egészet ext2-re
akkor már utána nem volt bad sector. Ugyanis utána megint lepartícionáltam 2
felé és lett FAT is rajta, de eltünt a "hiba".

Nem tudod valahogy úgy lepartícionálni, hogy a hibás részt különválasztani?
Alkalmilag meg szokta oldani a helyezetet.
Bár ba fejhibából (törött) kifolyólag bad sectoros, akkor ez szaporodni fog,
mert a fejek karcolják a lemezt.
Volt egy ilyen esetem is. Gyakorlatilag 1-2 hét alatt teljesen
használhatatlanná vált.