Re: [opensuse-hu] mp3, without USB
Szia!

Köszi a tippet, majd megpróbálom, de szerintem valamit félreértettél ezért
becopyztam a nyitó levelem.
Nem :-) Nekem úgy tűnik arról lenne szó, hogy teszem azt
xmms-el hanganyagot hallgatsz és e közben csatlakoztatod
a pendrive-t akkor adódik a hiba.

Azért írtam hogy próbáld meg a többivel mert nem okoz
problémát nálam ha onnan játszik le, kvázi az sem zavarja
ha csatlakoztatom akár menet közben.

Üdv : <txtch>