Re: [opensuse-hu] mp3, without USB
Szia !

Még nem volt ilyen szituáció: Mp3-at hallgatok és csatlakoztattam a
pendrive-ot
az USB aljzatba (próbáltam többet) és elkezd villogni a LED rajta mint amikor
létrejött a csatlakozás ám a Linuxban semmi nyoma ennek. A tty10-es konzolra
semmilyen hibát nem ír ki, ám a Pendrive-ot érzékeli a kernel.
Hiába idítom újra a /etc/rc.d/haldaemont semmi változás :(
Oprendszer: openSuSE 11.3

Csak úgy lehet megszüntetni a "jelenséget" ha leállítom az XMMS-t és
újraindítom a KDE-t.

Mi van ilyenkor? Ha lenne hibaüzenet legalább...

Csak az xmms-el teszi ezt ?
Próbáltad ezt ha más mediaplayert használsz ?
Ha jól emlékszem 10.0 verzió előtt használtam utoljára xmms-t és bizony
gyakorta fejreállt még usb drive használata nélkül is.
Próbáld ki VLC vagy Amarok használata mellett.
Nálam soha nem volt ilyesmi, szerintem az xmms okozza ezt.
VLC is és MPlayer is és Amarok is gond nélkül játszott le pendrive-ról.

Üdv : <txtch>

< Previous Next >