From: Zsolt Papp [mailto:zpapp@xxxxxxxxxx]
Sent: Thursday, January 27, 2011 11:51 AM
To: opensuse-hu@xxxxxxxxxxxx
Subject: Re: [opensuse-hu] OpenSUSE 11.3 Windosos tartományban

Szia!

Ezek nagyon nehez kerdesek.

Az elso kerdesnel lehet az a gondja, hogy a linux es a windows is ugyanazt az
ip-t hasznalja. Bar ennek nem kellene gondnak lennie, mert minden gepnek kulon
azonositot hoz letre a domain (talan sid-nek hivjak). A kiszolgalon latszik a
ket munkaallomas objektum a tartomanyban, es mas az azonositojuk?

A masodik kerdes. Nincs valami virusirto a kiszolgalon? Az tud ilyen jellegu
problemakat okozni, bar kozel sem biztos, hogy ez a baj.

Harmas. Talakoztam hasonloval. Probalj root-kent belepni a kiszolgalora, es ugy
futtatni wine-ban a programot. Vannak olyan "rendszerhivasok", amit a wine csak
ugy er el, ha rootkent fut. Ha a program windows alatt csak rendszergazdakent
tud futni, akkor elofordulhat, hogy linux alatt csak root-kent tud futni
wine-ban.

--
Udv,
Zsolt