Re: [opensuse-hu] Xfce4
On 11/1/16 11:01 PM, csutak wrote:
Frissítettem a 11.2-t az asztali gépemen, mert felajánlotta.
Újrainduláskor elhalálozott a grafikus felületem!
Volt mentésem az ezt megelőző állapotról, az alapján megnéztem az működött.
Nvidia telepítőt újra futtattam és a sax2-t, visszaállt minden egy dolgot
kivéve: Az Xfce tálcája elhalálozott:(
Kettő napi keresgélés után érdeklődnék, hogy ez egyedi huba vagy csak én
lennék béna?
Üdv: Laci

Jomagam nem hasznalok aktivan xfce-t, de azt olvastam, hogy mas
disztribuciokon is megesik ez a xfce talcajaval.

Ha lefuttatod a xfce-panel vagy xfce4-panel parancsot, vagy hasonlot,
akkor ujra elindul. Legalabbis ezt olvastam.

Illetve kilepeskor ha kipipalod a "Save session for future logins"
pipat, nem tudom pontosan mi ez magyarul, akkor a kovetkezo belepesnel
is el fog indulni a talca.

--
Remelem segit.
Udv,