Re: [opensuse-hu] udev (pendrive) hiba
Szia!

Ez nem hiba. A BIOS és a lemezek sorrendje úgy van beállítva, hogy amikor berakod a pendrive-ot, akkor az elrontja a lemezek sorrendjét.
Ez még nem lenne baj, de a grub és a linuxod is valszeg az alapján azonosítja a partíciókat.

Állítsd be máshogy a BIOS-t, vagy a GRUB-ban és a Linux-ban is állíts be valami "maradandóbb" tulajdonság alapú azonosítást a lemezeknek.
Pl.: UUID alapján

Yast2 -> Particionálás -> Beállítások -> Alapértelmezett mountolás XXX alapján.

Üdv!