Re: [opensuse-hu] tvtime
Szervusztok, Szia Imre!

Nem akartam túl dagályos lenni, ezért maradt le, hogy egy napom ment
rá, hogy az összes létező zugot megtekintsem a wincseszteremen!
Megtanultam, hogy először a MAN böngészése a javallott, majd a DOS
korszakból maradt nézzünk bele a fájlba, mit takar módszert vetettem
be.
A /home/.tvtime könyvtárba fészkelődött be, kettő xml-t el is
helyezett ott. A tvtime.xml törlése lányos zavarba hozta a programot!
De a stationlist.xml módosítása, törlése semmiben nem zaklatta fel:)
Ekkor ragadtam PC-t érdeklődni, én vagyok-é ennyire bamba, vagy
tényleg nem menthetőek a változtatások?
Amúgy nagyon pipec program, a négy kurzor billentyűvel lehet csatornát
és hangerőt variálni.
A " / " torz arányoknál beállítja az ideális méretet, és az " f "
teljes képernyőssé teszi.
Ellentétben az Motv-vel ez valóban Tv kinézetűvé teszi a monitort!

Csak azt nem tudom, miért nem tudom elmenteni a csatorna listát?:)