Re: [opensuse-hu] linux + netbook
szia

Rövid leszek: használ-a valaki közületek netbookot bármilyen linuxszal,
egyáltalán kapható-e ilyen előtelepítve.

igen, kollegamnak ubuntuval elotelepitett netbookja van (noname: j&w
minix neven fut), persze nem ert hozza, szoval hozzam rohangal
mindenert, ebbol kifolyolag azt kell mondjam, eleg szepen volt
elotelepitve. egeszen az elso rendszerfrissitesig alig kellett valamit
piszkalnom. mondjuk azota 3szor atgondoltam, miert is mondtam el
hogyan kell frissiteni, de ez mas kerdes :)

gi_joe

Sziasztok!

Köszönöm a tippeket! A minixes gépre rákerestem, sajnos már nem
forgalmazzák. Meglepően satnya errefelé a netbookos kínálat. Az egyik
ok, amiért az illető nem akar vindowst, a licencdíj megspórolása. Van
olyan gép, amire freedos van telepítve, illetve azt írják, hogy vagy más
oprendszerrel. Nem tudom, ez mit jelent.

Üdv: Albert
begin:vcard
fn:Dr. Albert Oszko
org:Dept. of Physical Chemistry and Material Science
adr:;;Aradi vertanuk tere 1.;Szeged;;6720;Hungary
email;internet:oszko@xxxxxxxxxxxxxxxx
title:assistant professor
tel;work:06 62 544 116
tel;fax:06 62 546 482