Re: [opensuse-hu] Firefox, thunderbird lefagyás
  • From: Kálmán Kéménczy <kkemenczy@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Jul 2009 21:49:15 +0200
Esetleg egy ilyen figyelmeztetést be lehetne tenni a YaST
megfelelő moduljába.
ilyen már most is van. a megfelelő közsségi repokat kulon lehet feltenni.
Nem nincs. Egész egyszerűen csak külön választhatók ki a közösségi telepítési
források. Én valami olyasmire gondoltam, mint amit akkor dob, ha a Rendszer-
Particionálás modult választod.

azt a projekt listan kell feldobni, kivul esik ezen a hataskoron.

feladatuk és érdekük, de én nem vagyok openSUSE fejlesztő és itt a
novellt sem képviselem.
Akkor ez egy nagyon faramuci helyzet.

miert is?

ezt a project listan lehet megbeszelni, itt nem ez a feladat. aki
segiteni akar nekik vagy biralni akarja oket az megtejeti az adott
helyen. Itt abbol kell epitkezni, amit a projekt ad.
Részemről nem bírálat volt, csak rámutattam egy fogyatékosságra, ami miatt
szerintem elveszthet "híveket" az openSUSE. Gondolom van valamilyen szintű
átjárás a két lista között.

ez szinten a projekt listan kell megtenni

Nem vagyok tevedesben es gondold at melott ilyet jelentesz ki. Nem
veletlenul irtam amit irtam.
Nagyon átgondoltam és tisztában vagyok vele. Nagykereskedő akkor lenne, ha ő
szolgálná ki a sarki számtech boltokat, de nem így van. A "hülye azért nem
vagyok" típusú áruházláncok kiskereskedelmi boltnak minősülnek, mert a
végfelhasználóknak adnak el. Az más kérdés, hogy a mögöttük lévő anyagi bázis
és bolthálózat révén milyen piaci részesedést érnek el.

meg egy sor dolgot nem veszel figyelembe

igen, csak nem tudjuk, hogy technikaliag hogyan mukodik ez openSUSE-n
A teszteles technikai folyamat.
Evvel tisztában vagyok. ;-)

akkor mi nem volt vilagos?