Re: [opensuse-hu] Firefox, thunderbird lefagyás
  • From: Zsiráf <zsiraf@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Jul 2009 18:28:11 +0200
Ha nem csal a szemem, 2009. július 25. szombat keltezéssel Kálmán Kéménczy
alábbiakat küldte drótpostán:

a közösségé, akik segítenek azoké...
Hm. Nos akkor talán a tapasztalatok alapján jó feltűnő írást kellene közzé
tenni a repok használatával kapcsolatban. Nemrégiben olvastam valakitől egy
írást a repok prioritását illetően, amivel előtte nyilvánosan sehol nem
találkoztam. Esetleg egy ilyen figyelmeztetést be lehetne tenni a YaST
megfelelő moduljába.

Nem hiszem hogy a mi feladatunk szolni az intergritas javitasarol
A mi alatt kit értesz? Azt elfogadom, hogy az openSUSE fejlesztőknek nem
feladatuk, de nem is érdekük? Na és a projekt mögött álló Novell-nek?

Ebben egyetértek, viszont akkor a KDE4 esetében erősen felmerül a
Novell/openSUSE csapat felelőssége.
Ez nem a mi teruletunk szinten.
Amennyiben? Az openSUSE fejlesztők döntöttek úgy, hogy egy olyan grafikus
felületet neveznek ki alapértelmezettnek, ami a megelőző verzió töredékét sem
nyújtja.

tudatositani kell az emberekben es a kiskereskedokben is. a
nagykereskedelmet (pl. mediamerkt) ez nem erdekli
Tévedésben vagy. Az említett mutinacionális cég ugyanolyan kiskereskedő, mint
a sarki számtech bolt, csak több alkalmazottal.
Amúgy nem lesz könnyű feladat még a kiskereskedőkkel sem megértetni.

Szerintem a Novell felügyelete mellett lehetne találni rá embereket a
közösségből.
igen, csak nem tudjuk, hogy technikaliag hogyan mukodik ez openSUSE-n
Mit értesz az alatt, hogy technikailag?

jókat:
.~.
/V\
/( )\ Zsiráf
^^ ^^ openSUSE 11.1 / 2.6.27.7 / KDE 4.2.4 / OpenOffice.org 3.1.0