Re: [opensuse-hu] Firefox, thunderbird lefagyás
  • From: Kálmán Kéménczy <kkemenczy@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Jul 2009 20:08:43 +0200
Kérlek vedd fel innen a megfelelő repot és teszteld ezzel a verzióval is.
http://download.opensuse.org/repositories/mozilla/
ez itt 3.5-re frissít.
a 3.0.12 is javít hasonló hibát, de talán jobb 3.5-re frissíteni.

2009/7/24 Nagy Tibor <nagyt@xxxxxxxxxxxx>:
Sztandard SuSe UPdater-t használok

ntibor@ntiborhp:~(1003)>rpm -qa | grep -i firefox
MozillaFirefox-3.0.11-0.1.1
MozillaFirefox-branding-openSUSE-3.0.3-3.11
beagle-firefox-0.3.8-46.34.1
MozillaFirefox-translations-3.0.11-0.1.1
ntibor@ntiborhp:~(1004)>rpm -qa | grep -i thunder
MozillaThunderbird-2.0.0.22-0.1.1
MozillaThunderbird-translations-2.0.0.22-0.1.1
ntibor@ntiborhp:~(1005)>rpm -qa | grep -i xul
mozilla-xulrunner190-translations-1.9.0.11-1.1.1
mozilla-xulrunner190-1.9.0.11-1.1.1
mozilla-xulrunner190-gnomevfs-1.9.0.11-1.1.1

Tibor

Kálmán Kéménczy írta:
Ezeknek a közös része a xul, de azért kérlek adj meg egy
verziószámot vagy repot, ahonnan telepítettel.