[opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu ] Re: [opensuse-hu] Ez is egy vélemény
  • From: Kálmán Kéménczy <kkemenczy@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Jul 2009 17:24:30 +0200
Ahogy látom a többi kérdésre nem kapunk választ. Ezt megszoktam.

Az eredetiből pedig kiderül, hogy nem hibabejelentés volt, csak a
részéről is off hangulatjelentés, amire nem is vár megoldást, hiszen
ubuntut használ, mert amióta a Novell fejleszti, nem használható SUSE.

Tényleg túlreagáltuk... én mér azt hittem segíteni kell valakinek,
ezért vártam a tényeket.
Félreértés ne essék nem tökéletes a suse, de én úgy működöm, hogy a
problémákra megoldást keresek.