Re: [opensuse-hu] bugzilla bejegyzés
  • From: Tamas Sarga <tamas.sarga2@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Jul 2009 22:49:42 +0200

Kálmán Kéménczy wrote:

Ennél prózaibb a helyzet. A begyűjtött log kerül kiértékelésre. Abból
már sok minden kiderül.
A reprodukálás ez alapján manuálisan zajlik, ha rá tudunk fókuszálni a hibára.
Sajnálom, ha nem annyira űrrakéta, ahogy gondoltad :)

Hát azt hittem ennél misztikusabb a dolog :)
Persze, aki SLES-t/SLED-et használ, az megérdemli a manuális kezelését a
problémának. A Hollóházira is kézzel festik a mintát :)

Az egész problémát rossz oldalról fogtam meg. Én a konfig fájlokat
gondoltam fontosabbnak, de persze, a log fájlok sok mindent elárulnak.

Tamás