[opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Ez is egy vélem ény
  • From: Kálmán Kéménczy <kkemenczy@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Jul 2009 21:20:37 +0200
ok, nyilván vannak benne csúsztatások, amit megértek, de több említett
probléma is ismert és számos másik pedig előfordulhat bizonyos
használat közben.

Egy dolog, ami nekem világossá vált: ki kell dolgozni egy
hibabejelentési mechanizmust.
Itt ebben semmi hibabejelentés nem volt, ez alapján nem lehet semminek
sem utánajárni, még csak segíteni sem lehet, mert nem tudunk egy
névtelen embertől kérdezni. Nem is tudom, hogy a levél írójának célja
volt-e a problémamegoldás, vagy ez egy hangulatjelentés. Mindenesetre
nem kell nekiesni :)

én mindenesetre levettem, hogy nekem mi a feladatom :)