[opensuse-hu] Wireless
  • From: Burján Ferenc <feri.bp@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 19 Mar 2007 10:14:56 +0100
Sziasztok!

Van egy SuSE 10.1 -em, amin a hálózatot a Netwok Menager-rel használom.
Wireless hálóztom is van saját routeremhez. WEP titkosítással lépek fel
a hálózatomra. (Azért ezzel, mert vannak más gépek is, amikben a kártya
nem támogat mást) A hálózatban SSID üzenet le van táltva, és van
MCaddress szűrés. A hálózatra fellépve minden rendben működik. Csak egy
gond van. Egy hete idegen wireless hálózat jelent meg és én nem figyelve
rutinosan beírtam a kulcstartó jelszót a megjelenő fellépést kérő
ablakba a bootoláskor, mire természetesen nem sikerült fellépni, mert az
is jelszóval védett. Az óta minden indulásnál egy új hálóztra való,
fellépés kezdeményezésével végig kell csinálni a hálózatom nevének és
jelszavának, valamint titkosítás módjának megadását jelentő procedúrát,
mert berakta ezt az idegen hálózatot és az idegen hálózatra akar
fellépni a kulcstartó jelszó megadása után. A kulcstartóról kitörölni
nem lehet, mert megnéztemnincs benn, csak a saját hálózatom.
A YAST ban megadtam, még a router mcadress -ét is, de várható volt, hogy
ez nem fog segíteni. Nem is segített.
Tud -e valaki megoldást?

Feri