Mailinglist Archive: opensuse-translation-hu (8 mails)

< Previous Next >
[opensuse-translation-hu] openSUSE 11.2 kézikönyv draft2
  • From: Kálmán Kéménczy <kkemenczy@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Mar 2010 17:49:07 +0100
Sziasztok!

Újabb verziót tettem ki az openSUSE 11.2 készülő Kézikönyvből.

http://dl.dropbox.com/u/2556976/book.opensuse.reference-fop.pdf

Az alábbi fejezeteken kívül, amelyek vagy hiányosak vagy teljesen
hiányoznak, az összes fejezet elkészült:

- 3. Szoftver telepítése és eltávolítása - yas2_sw
- 7.1. Zypper használata - zypper
- 8. Managing USers with YaST - yast2_userman
- 9. Changing Language and Country Settings with YaST - yast2_lang
- 14.1 Upgrading the System - opensuse_update
- 20. Bash and Bash Scripts - adm_shell, fs_structure
- 33. Using Tablet PCs - tablet
- 34. Copying and Sharing Files - filetransfer

A hibákat kérem a fordítói listára, vagy a wikibe:
http://hu.opensuse.org/11.1/Dokument%C3%A1ci%C3%B3
küldeni.

köszönöm