Mailinglist Archive: opensuse-translation-hu (7 mails)

< Previous Next >
Re: [opensuse-translation-hu] openSUSE Heti Hírmondó 83
  • From: Jozsef GIBA <gijoe@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 08 Aug 2009 21:09:59 +0200
szia

Andras Dosztal írta:
Csak egy-két apróság, amiben nem vagyok biztos (ezért nem is javítottam
egyből):
- Jordi Massaguer: opensuse telepítőforrások proxyzása - nem "proxy-zása"?
- Új User Interface az OpenOffice.orghoz - nem "OpenOffice.org-hoz"?

ezekben en is bizonytalankodtam. az elsoben egyertelmuen igazad van, a
masodikban azt hiszem nincs, mivel az "org" tld-t orgnak ejtjuk imho.

- Troy Unrau: Kérdőív az Oxygen Iconok... - inkább "Oxygen ikonok", ha
nem "Oxygen Icon" a termék neve.

koszonom, ez tisztan felszinesseg volt.

a ket jelzest javitottam, az orgos dologgal kapcsolatban varok esetleges
uj velemenyig, ha nem banod.

koszonom a segitseget

gi_joe