Re: [opensuse-hu] Re: [opensuse-hu] Re: hibernálás
gregoriosz a következőt írta ekkor: 2012. May 22. 19:29:48
Végül találtam megoldást a hibernálásra:
http://thecodecentral.com/2011/01/18/fix-ubuntu-10-10-suspendhibernate-not-w
orking-bug/comment-page-10#header-0

/etc/pm/sleep.d/20_custom-ehci_hcd néven létre kell hozni egy
scriptet, és attól működni fog. Sajnos a felfüggesztés memóriába ettől
még nem működik, bár legalább nem áll le a gép, csak lezárja a
képernyőt.

Gergely

Attól félvén, hogy tönkremegy a 'felfüggesztés memóriába' funkció, ami eddig
jól működött, nem próbáltam ki a javaslatodat.

De úgy tűnik, sikerült működésre bírni a 'felfüggesztés lemezre' funkciót
a http://en.opensuse.org/SDB:Suspend_to_disk lapon olvasottak alapján:

root-ként ki kel adni a pm-hibernate parancsot, ami a gépen végzett
ellenőrzések után létrehoz egy új /var/lib/s2disk.conf fájlt, majd ezzel a
konfig fájllal hívja meg az s2disk parancsot.

Ezután kétszer egymás után a szokásos módon sikerrel végbement a hibernálás,
remélem, így is marad. :-)

Üdv.:
xpert

< Previous Next >